Tech Service Administrator/Tekenaar

  • Functie: Tech Service Administrator/Technisch Tekenaar 

    Lokatie: PENKO Ede                             

    Afdeling: Technische Dienst - PENKO                      

    PENKO is op zoek naar een Tech Service Administrator/Technisch Tekenaar jij zorgt voor ontwerpdocumentatie voor intern en extern gebruik, en biedt administratieve ondersteuning aan de afdeling Professional Services

    PENKO is een geweldige plek om te werken - grote bedrijfsvoordelen, een klein bedrijfsgevoel - en we streven actief naar onze bedrijfsmissie om plezier te hebben en geld te verdienen. Als je op zoek bent naar een uitdaging en een kans om je talenten te laten zien, horen we graag van je.

    Het specifieke niveau van de functie wordt bepaald door de opleiding en ervaring van de kandidaat.

     

    Representatieve verantwoordelijkheden:

    • Producthandleidingen en productinformatie ontwikkelen
      • AutoCAD-tekeningen ter goedkeuring en indiening opstellen, ordenen en bewaren
    • Tekeningen voor nieuwe en bestaande producten maken en bijwerken
      • Correcte informatie en juiste referenties gebruiken voor de tekening
      • Wijzigingen aanbrengen in overeenstemming met het verzoek tot technische aanpassingen (ECR of Engineering Change Request) 
      • Het bevel tot technische aanpassingen (ECO of Engineering Change Order) wordt verwerkt en goedgekeurd
      • Werkstuk- en montagetekeningen herzien
    • Tekeningen en hun overeenkomstige materiaallijsten bijhouden
      • De tekening bevat juiste en volledige informatie
      • Het productiesysteem weerspiegelt nauwkeurige informatie over de tekeningen
      • Papieren versies worden verdeeld onder de desbetreffende personeelsleden
      • Elektronische versies en herzieningen worden goed bewaard, geordend en beheerd
    • Ondersteuning projectmanagement
      • Andere collega's van Project/Sales/Services helpen bij de planning van het project van een klant
      • Contact opnemen met klanten in geval van vragen en/of gegevens voor projecten opvragen
      • Aanvragen indienen om onderdelen voor projecten aan te kopen en de levering op de werkplek of in de opslagplaats regelen
      • Materiaallijsten voor projecten opstellen
    • Optreden als eerste contactpunt van de Service Helpdesk
      • De kwaliteit van de dienstverlening garanderen en zorgen dat de Service Level Agreements (SLA's) worden nageleefd
    • Andere afdelingen bijstaan

    Minimum Kwalificaties:

    • MBO in elektrotechniek of gelijkaardig diploma
    • 2-3 jaar werkervaring in een eerdere gelijkaardige job
    • Eerdere ontwerpervaring krijgt de voorkeur
    • Technische vaardigheden
    • Uitstekende communicatie-, organisatie- en interpersoonlijke vaardigheden
    • Computervaardigheden: AutoCAD, Adobe, Correll Draw, MS Outlook, SAP
    • Nederlands en Engels kunnen lezen, schrijven en spreken
    • Kunnen werken met handgereedschap
    • Productkennis (praktische training)
    • Veel aandacht voor detail
    • Zowel zelfstandig als in team kunnen werken
    • Prioriteit kunnen geven aan taken en deadlines respecteren